Kwaliteitsregister
Paramedici
Intranet

Skip Navigation LinksStart

Digitaal Portfolio
Registers raadplegen
Vragen
Mijn KP
Snelmenu

 Veelgestelde vragen

Account & Autorisatie
Presentie & uitvoering
Vraag/antwoord PE-online
Hoe maak ik een account aan?
Nieuw account aanmaken 


Voor het aanvragen van accreditatie voor bij- en nascholing heb je een account in PE-online nodig. We adviseren om de standaardvoorwaarden van ADAP en de criteria voor bij- en nascholing eerst te lezen. Je kunt gratis een account aanvragen. Klik hier om een account aan te vragen

  • Velden met een verplichte invoer zijn gemarkeerd met een *. Wanneer je meer informatie wilt over wat je precies moet invullen in welk veld kun je met de muis op het (?) gaan staan. Er verschijnt dan meer informatie in de rechter bovenhoek van het scherm.
  • Klik op de knop "Aanmaken" boven in het scherm nadat je alle informatie hebt ingevuld.
  • Je ontvangt een e-mail met daarin je gebruikersnaam en een link om je wachtwoord in te stellen.
  • Onder de button Instituutgegevens kun je je Contactgegevens wijzigen, kun je bij Instellingen instellen dat je een herinnering wilt ontvangen als je accreditatie verloopt en kun je bij Meldingen aangeven hoe vaak je meldingen wilt ontvangen. 
  • Krijg je de foutmelding "De naam van organisatie dient uniek te zijn"? Mogelijk heeft een collega van je al een account aangemaakt of de naam is te algemeen. 
  • Kom je er niet uit? Klik dan op de button Help voor de veelgestelde vragen of neem contact op met de helpdesk: info@accreditatie.nu
Hoe krijg ik toegang tot het accreditatieportal van ADAP?

​Wil je accreditatie aanvragen via ADAP? Volg dan de onderstaande stappen om toegang te krijgen tot het accreditatieportal:

  1. Inloggen op je PE-online account: Ga naar de website van PE-online en log in met je persoonlijke inloggegevens. Dit is je startpunt voor alle accreditatiezaken.

  2. Navigeren naar Autorisatie: Eenmaal ingelogd, vind je in het hoofdmenu de optie 'Autorisatie'. Klik hierop om naar de juiste pagina te gaan.

  3. Kies Stichting Kwaliteitsregister Paramedici: Je ziet nu een lijst met verschillende verenigingen en registers. Scroll door de lijst tot je de 'Stichting Kwaliteitsregister Paramedici' vindt. Klik op 'Autorisatie aanvragen' naast de naam.

  4. Vul de vragen in: Er worden enkele vragen gesteld om je aanvraag te specificeren. Beantwoord deze naar waarheid en controleer je gegevens goed.

  5. Verstuur je aanvraag: Nadat je alle vragen hebt beantwoord, klik je op de knop 'Versturen' om je aanvraag in te dienen.

Na je aanvraag:

  • Beoordeling door ADAP: Je aanvraag wordt door het accreditatiebureau ADAP in behandeling genomen. Houd er rekening mee dat dit enkele werkdagen kan duren.
  • Notificatie: Zodra je aanvraag is beoordeeld, krijg je een bericht in je PE-online account of je aanvraag is goedgekeurd.

We hopen dat deze stappen duidelijk zijn. Mocht je tijdens het proces vragen hebben, neem dan contact op met de medewerkers van ADAP voor verdere ondersteuning.